Win 599 euro met het leukste filmpje over Indoor Skydive belevenis
archief oud artikel 27 mei 2009 Roosendaal, Noord-Brabant Indoor Skydive Roosendaal looft een prijs uit voor het best bekeken filmpje over een indoor skydive belevenis op YouTube. Het filmpje met de meeste views op 31 augustus wint de prijs ter waarde van € 599,-.
Indoor Skydive Roosendaal wil haar gasten aanmoedigen om filmpjes te maken van hun indoor skydive belevenis. De wedstrijd is heel simpel. Maak een leuk filmpje, zet deze online en wijs andere mensen op het filmpje waardoor die zoveel mogelijk wordt bekeken. Volgens marketing manager Robert Ros zijn filmpjes "een moderne vorm van mond tot mond reclame, waarbij de specatulaire beelden vaak meer zeggen dan duizend woorden."
Het is een slim doordacht plan van Indoor Skydive Roosendaal. Met kleine moeite krijgen ze veel aandacht op YouTube. Het filmpje met de meeste views krijgt een prijs ter waarde van € 599,-.
Nieuws - Laatst gewijzigd: 2011-05-09 10:46:50 · Gepubliceerd: 27 mei 2009 - 459