door

Unilever hoofdsponsor Concertgebouworkest

Unilever en ING sponsor #Concertgebouw

archief oud artikel 1 maart 2011 Cultuur Amsterdam, Noord-Holland Het Concertgebouworkest heeft naast ING een nieuwe hoofdsponsor gevonden. Unilever wordt de tweede grote geldschieter.

Vanaf 1 maart 2011 tot en met 2015 is Unilever de tweede nieuwe hoofdsponsor van het Koninklijk Concertgebouworkest (KCO). "Zowel onze nationale als internationale ambities en aanwezigheid worden met de komst van Unilever verder versterkt", vertelt de directeur van KCO, Jan Raes aan de LevensmiddelenKrant. Ook Paul Polman, CEO Unilever, is enthousiast over de samenwerking. "Wij zijn er enorm trots op een bijdrage te kunnen leveren aan het Koninklijk Concertgebouworkest met zijn vele toonaangevende musici en dirigenten op wereldniveau."

Tournees

Het orkest speelt in het seizoen 2011-2012 in totaal 115 concerten en operavoorstellingen. Daarvan hebben er 29 concerten plaats in het buitenland, 76 in het Concertgebouw in Amsterdam en tien op andere plekken in Nederland.

"Onze ambities en aanwezigheid wordt met de komst van Unilever versterkt"

Nieuws - Laatst gewijzigd: 2011-05-09 10:46:50 · Gepubliceerd: 1 maart 2011 - 204

Activiteiten Concertgebouw Amsterdam

Binnen enkele weken te bezoeken

Geef mij maar Amsterdam

 
Het Concertgebouw viert 750 jaar Amsterdam met het lied zoals dat in Amsterdam wordt gezongen. Tijdens Amsterdam in concert zingen Karsu, Jenny Arean en Maarten Heijmans de Amsterdamse klassiekers...

Later dit jaar

Ciconia Consort: 'De hangende tuinen van Babylon'


In de ‘Hangende tuinen van Babylon’ reist u met het Ciconia Consort langs de traditionele zijderoute. U hoort muziek uit o.a. Italië, Turkije, Armenië en China. Soliste is violiste Maria Milstein...