archief oud artikel 4 oktober 2005 Rotterdam, Zuid-Holland Wie de laatste trends op het gebied van mode, beauty, vrije tijd, eten, drinken en interieur wil ervaren, brengt dit najaar van 4 oktober tot en met 9 oktober een bezoek aan FeminaLife 2005 in Rotterdam Ahoy. FeminaLife is het evenement voor vrouwen tussen de 25 & 55 jaar.
FeminaLife is opgebouwd volgens een stadsplan met een centrum, straatjes en pleinen. De lange boulevard is het centrale herkenningspunt en vormt een verbinding tussen de verschillende segmenten van het evenement. De stedelijke beursvloer is onderverdeeld in vijf thema's: Mode & Beauty, Vrije tijd & Recreatie, Interieur & Decoratie, Eten & Drinken en Huishoudelijke Producten. Elk segment heeft zijn eigen kleur, sfeer en beleving. Bezoekers kunnen shoppen en door de hele stad heen worden thema-activiteiten georganiseerd, waaronder bijzondere workshops, spectaculaire presentaties, inspirerende (mode)shows en optredens van artiesten.
Doelgroep
FeminaLife is een landelijke consumentenbeurs, die zich onderscheidt door te kiezen voor vrouwen van 30 tot 55 jaar waarbij de focus ligt op de regio Zuidwest Nederland als primaire doelgroep. De bezoeker van FeminaLife is een vrouw met veelal thuiswonende kinderen, inkomen modaal+, een druk sociaal leven en waarvan circa 65% werkt (parttime of fulltime).
Redactioneel - Laatst gewijzigd: 2011-05-09 10:46:50 · Gepubliceerd: 4 oktober 2005 - 937