Bezoekdatum 15 september 2019 (geschreven op 29 september 2019)
gezin
Zondag 15 september naar de Scheg geweest. We hadden een 10-badenkaart gekocht en we zijn welgeteld ca. 10 minuten in het zwembad, glijdt mijn man op de trap van de blauwe glijbaan keihard met zijn voet tegen de trapspijl aan, met als gevolg onderkant en zijkant van zijn teen zodanig uitgescheurd dat we gelijk door naar het ziekenhuis konden. Ze hebben het moeten hechten.
Over de EHBO-ers van het zwembad heel tevreden, ze hebben goed gehandeld, ook de gegevens genoteerd en vervolgens er voor gezorgd dat we "onbezorgd" naar het ziekenhuis konden.
Onze kinderen kregen allebei ook een raket-ijsje, heel lief...
Omdat we ook maar net binnen waren, zeiden ze van de EHBO dat het zwembad wel contact op zou nemen, ze hadden onze gegevens, maar tot nu toe geen taal of teken...
Ook niet hoe het gaat (afgelopen donderdag zijn de hechtingen er uitgehaald). Het is een lastige periode geweest, hij kon geen auto rijden, niet fietsen, een collega heeft hem meegenomen naar hun werk, want hij moest enorm uitkijken dat het niet ging uitscheuren, bij de apotheek siliconen-hakjes gekocht, krukken geleend, enz.
Ik zat te twijfelen tussen een review plaatsen of zelf contact opnemen met De Scheg, wat zij natuurlijk liever hebben, maar dit mag ook wel naar buiten gebracht worden.
Ze mogen wel wat aan die trappen van de glijbanen doen, die zijn ook behoorlijk glad. Mijn man is de rust zichzelve, liep met onze zoon van 9 gewoon de trap op.
Maar ik vind het niet netjes dat De Scheg niets van zich heeft laten horen...we hebben maar één hoekje van het zwembad gehad en dit was ook de eerste keer dat we hier waren...
Beoordeling gegeven door Bianca.