Bedroevend
Bezoekdatum 17-05-2012 (geschreven op 18 mei 2012)
met een groep
Gastvrijheid/Hostmanship/​afspraak is afspraak = ver te zoeken bij het management van deze locatie. #fail #boycotKaaphoorn Feiten: Mijn schoonzus had een reservering gemaakt ter ere van haar verjaardag op 17 mei. Een maand geleden had zij gereserveerd voor een high team in een loungehoek. In de loop van deze maand twee keer gechecked of deze reservering nog bekend was (dit al gezien de reputatie van Kaap Hoorn), het antwoord was positief. Gisteren, bij aankomst, bleek dat deze hoek gereserveerd was voor een grotere groep. Wij werden verzocht om in een andere gedeelte plaats te nemen, deze bood echter geen plaats aan 15 personen. Na een gesprek met de "bedrijfsleider" bleek dat hij alleen zijn eigen straatje schoonveegde, slechts sorry wist te zeggen en niet met een constructieve oplossing kwam.
Beoordeling gegeven door Arjen Hartman.