Slechte service, oplichterij
Bezoekdatum 15 maart 2020 (geschreven op 31 mei 2020)
met partner
Het is verschrikkelijk! Ik heb al heel lang een ticket voor een dagje sauna en elke keer krijg ik in verband met de corona een verzoek om uit te stellen en een andere datum te kiezen. Nu valt de laatste keer dat ik een reservering heb verschoven in juni. Op de website was te lezen dat de tickets langer geldig blijven en dat de termijn verlengd wordt, zolang de sauna dicht moet blijven. Nu lijkt het dat de sauna in juli weer open mag, maar ik kreeg ineens geen verzoek meer tot verplaatsen van de reservering. Daarom ben ik er zelf maar achteraan gegaan. En wat blijkt? Ze willen dat ik in juni kom en dan alleen maar in het zwembad ga en in het park ga liggen en geen gebruik maak van de sauna. Dit zou tot 30 juni kunnen en daarna zou het niet meer kunnen. En dat is precies de datum dat de sauna wel weer open gaat! Ze ontnemen me dus ineens de mogelijkheid om van het ticket gebruik te kunnen maken en in de sauna te kunnen op het moment dat het weer mag van de minister. Ik krijg nu de kans om het geld terug te krijgen in de vorm van een voucher. Dat is makkelijk! Dus nu er minder mensen in kunnen, geef je liever oude klanten die al lang een ticket hadden hun geld terug en maak je nieuwe reserveringen die duurder zijn. Ik ben zeer slecht te spreken over de houding van deze gelegenheid. Ik heb nu een paar keer heen en weer ge e-mailt, maar ze zijn onverbiddelijk en totaal niet uit om tot een goede oplossing te komen. Ik ben helemaal klaar met deze club en zal hier niet weer komen. Tevens zal ik het ook niemand aanraden meer. Sowieso is het geen dagje uit meer, maar maximaal zes uur dat je mag verblijven in deze gelegenheid. Thermen Bussloo, schaam je, hoe je met je gasten omgaat.
Beoordeling gegeven door Malaka.