Beoordelingen Fietsverhuur Zeelen - Terschelling

Zeer behulpzaam!!!

Cijfer 10 van 10 punten.10101010

Bezoekdatum 24-04-2024 (geschreven op 24 april 2024)

met partner

Vandaag ontzettend aardig geholpen bij Fietsverhuur Zeelen Midsland Noord. Het zadel van mijn eigen e-bike zat los. Werd door een ontzettend vriendelijke medewerker geholpen. Met veel vakkennis en geduld!! Waar vind je het nog. Dankzij hem weer een prachtige fietstocht kunnen maken op het prachtige eiland. Heel veel dank voor deze super service!!

Beoordeling gegeven door Carolien .

Zeer slecht

11111

Bezoekdatum 17 juni 2023 (geschreven op 23 juni 2023)

gezin

Goeden dag . Ik heb een klacht betreft over de afhandeling hoe wij zaterdag 17-6- 23 zijn behandeld. Ik had 14 juni fietsen geregeld voor zaterdag 17 juni. En schijnbaar is dat fout gegaan hoe en waarom geen idee. Ik heb donderdag middag nog telefonisch contact gehad met Zeelen of er een mogelijkheid was dat ik fiets kon wisselen voor een herenfiets. Met order nr erbij gegeven en word ook gevraagd. Zaterdagochtend hebben wij de eerste boot gemist. En zeelen om 9.00 gebeld dat wij de boot hebben gemist dat wij later aan kwamen pas om 12.00 uur. Toen werd er weer gevraag om de order nr. En er werd weer niets gezegd dat de fietsen op donderdag stonden tot 2 x toe. Dit is intotaal de derde keer dat wij fietsen huren. Eerste keer goed geregeld dat was vorig jaar. Later nog een keer 4 fietsen gehuurd. En nu kwamen wij aan en fietsen ophalen. Netje met de bon er bij. Fietsen werden buiten gezet en fiets geruild voor mijn klein dochter. En zij de vrouw die achter de balie stond (Schijnbaar de chef.) dat de deze order niet meer geldig was en wij vervangde fietsen mee kregen. Antwoord was wij hadden de fietsen voor donderdag staan en niet voor zaterdag. Gebeurd vaker zij dat fietsen niet worden gehaald. Klanten service mail sturen of bellen zit er schijnbaar niet in. Er moest op nieuw betaald worden. Ik zij waarom Ik zij dat doe ik niet vind niet netjes pure oplichting. Antwoord wat ik kreeg dan krijg je geen fietsen mee. Hoe moet het dan zij vroeg ik om oplossing. Gewoon betalen zij. Ik was erg boos en heb nog geklaagd bij lange man 2 meter ongeveer die probeerde het op te lossen en mee te denken. Zeelen heeft mijn rest van de dag goed verpest. Dat er oeral op terschelling is dat het druk is daar heb ik alle begrip voor. Maar dat je zo met mensen omgaat is totaal respect loos De fiets die ik mee had liet het zadel van los We waren een service punt van zeelen al voorbij. Onder weg aan gebeld bij mensen aan gebeld en met inbussleutel bouten onder het zadel weer vast gezet. Dit aan gegeven bij terug komst. Antwoord was dit was een nieuwe fiets en moest nog in gereden worden. Grotere onzin heb ik nog nooit gehoord ik ben zelf monteur. Hij zij er zitten nieuwe banden om pure onkunde dat wil niet zeggen dat het nieuwe fiets is. Wij zijn onbeschoft behandeld en ik wil geld van de reservering terug. Die geboekt was via de website. Ik heb ondertussen contact gehad met v.v.v terschelling en daar ook het verhaal uit gelegd. En ook met de ombudsman zelfde verhaal uit gelegd. Deze 2 spraken alle bij dat dit niet netjes is opgelost. Ik ga er ook van uit dat die 82 euro terug word betaald. Bijlage bij gedaan van de betaling. Ik wacht u reactie af. Gr een ontevreden klant. Ieme

Beoordeling gegeven door Ieme.

Geweldig!

Cijfer 9 van 10 punten.9999

Bezoekdatum 13 juni 2022 (geschreven op 19 juni 2022)

alleenreizend

Eind mei gebeld en gevraagd om een elektrische fiets te mogen reserveren voor Oerol.. advies Oerol fietsen pagina te bezoeken.. stond geen elektrische fiets meer bij dus in de veronderstelling dat ze op waren.. Hoe blij kan een mens worden ( een paar dagen later)van een appje met vraag of het gelukt was met de fiets.. Op mijn”nee”, direct appje dat , wanneer ik nog belangstelling had, er een voor mij beschikbaar was! Top!! Wat een service. Reuze blij met de gehele service! Alles super geregeld

Beoordeling gegeven door Alie Huisman.

Geweldig!

Cijfer 10 van 10 punten.10101010

Bezoekdatum 21 mei 2022 (geschreven op 21 mei 2022)

met vrienden

Door een ongelukje hadden we 2 fietsen met een stuur die los zat. Gebeld en binnen een half uur twee nieuwe fietsen. Chapeau! Klantvriendelijk en supersnel!

Beoordeling gegeven door N van doorn .

Schandalig

11111

Bezoekdatum 24 juli (geschreven op 26 september 2021)

met opa en oma

Koffers werden door hun bij verkeerd adres geleverd. Ook slechte fietsen met handvaten waarvan je zwarte handen krijgt.

Beoordeling gegeven door N.N..

Slecht

Cijfer 3 van 10 punten.3333

Bezoekdatum 30-08-2019 (geschreven op 24 september 2019)

met partner

2 tal Elektrische fietsen gehuurd, werden afgeleverd bij Landal Schuttersbos. 1 fiets waren de banden nagenoeg leeg en van de 7 versnellingen trapten er 2 door. De andere fiets slot defect en de voorrem werkte gewoon niet. We zijn naar een filiaal van Zeelen in Midsland gefietst en daar ons beklag gedaan en gevraagd of die fietsen überhaupt worden nagezien alvorens ze weer de verhuur in gaan, kregen geen reactie, nou dat zegt al genoeg. Er zijn genoeg bedrijfjes op Terschelling waar je wel goede fietsen kunt huren en die worden nagezien alvorens ze weer verhuurt worden.

Beoordeling gegeven door Fam. Dusbaba.

Afgezet

Cijfer 2 van 10 punten.2222

Bezoekdatum 20-07-2013 (geschreven op 22 juli 2013)

met vrienden

Bij het huren van de fietsen 30 euro borg betaald waarvan we bij het terug brengen van de fietsen maar 20 euro terug kregen. Toen we om uitleg vroegen werd er niks meer gezegd, hier komen wij dus nooit weer.

Beoordeling gegeven door H otten.

sporen niet

11111

Bezoekdatum 10-08-2012 (geschreven op 17 augustus 2012)

met een groep

4 fietsen gehuurd, om achteraf te horen dat er niemand achterop kan en dat we dus de fietsen en borg kwijt waren tenzij we 3 fietsen bijhuurden. vervolgens bij het inleveren moet je bovenop de borg nog 20 Euro bijbetalen omdat er een slinger in het wiel zit die er ook al in zat. je word dus gewoon genaaid.

Beoordeling gegeven door Muller.

Schandalig

11111

Bezoekdatum 15 juli (geschreven op 21 juli 2012)

met vrienden

Mevrouw van de winkel belde dat ik voor mijn dochter direct maar even 160 euro mocht overmaken omdat de gehuurde fiets van mijn dochter was gestolen. Ik heb haar aangeboden dit netjes via de verzekering te regelen maar dat duurde haar te lang. Zij heeft mijn dochter bedreigd, haar telefoon afgepakt en gedwongen het bedrag meteen te pinnen. We gaan aangifte doen van bedreiging en afpersing. Schandalig dat zo'n zaak meisjes van 16 jaar op deze manier behandeld.

Beoordeling gegeven door Kreuzen.

Review

Cijfer 8 van 10 punten.8888

Bezoekdatum 10-09-09 (geschreven op 28 oktober 2009)

super service, mijn bagage werd gratis gehaald en gebracht!

Beoordeling gegeven door M.Bakker .