Bezoekdatum 10-6-2022 (geschreven op 10 juni 2022)
met jonge kinderen
Kort samengevat. Ik ging samen met mijn dochter zwemmen op haar studie dag. Even tijd samen. Paar weken voor we zouden gaan de openingstijden bekeken. Stond volgens mij toen nog niets over de dakrenovatie. Maar dat laten we even in het midden. Wij moesten half uur rijden, kwamen daar, bij de kassa. 13 euro. En kregen dus te horen dat het recreatiebad gesloten was. We konden binnen in het diepen banen zwemmen of buiten. Ik dacht, eh oke. Beetje overvallen door dit. En dacht, ik wil geen teleurgestelde dochter, dus we maken hier gewoon evengoed wat leuks van. Buiten was een glijbaan, welke uit stond. En een pierenbadje. Met 16c en geen zon niet heel aantrekkelijk. Dus na 20 minuten aangegeven dat we half uur gereden hadden, t toch geprobeerd hadden maar dit gewoon niet leuk was zo. Het was mijn eigen schuld, want het stond op de site. Geld terug ging ze niet over. En verder 0 begrip. Dus wij wouden even snel naar de kassa lopen. Rende ze er zelf al heen. Dus toen wij maar aangekleed erlangs liepen, vroegen om gegevens van de bedrijfsleiding moesten we maandag maar bellen. Dus ik vroeg al. Hier mijn verhaal doen heeft geen zin denk? Nee ik heb je gewaarschuwd. Oftewel het was mijn eigen schuld.
Flut service en totaal niet klant gericht!
En dan 13 euro! Zelfs als t recreatiebad open was, was dat voor met ze 2e erg veel geld. 6,50 moet je betalen vanaf 2 jaar. Voor dit? En dan nog geen eens leuke medewerkers. Wij gaan hier nooit meer heen!
Beoordeling gegeven door Ilse Brattinga.