Bezoekdatum 18 mei 2012 (geschreven op 21 mei 2012)
gezin
Inmiddels zijn we 2e keer naar Toverland geweest. Leuke dag gehad, totdat we aan het eind van de dag erachter kwamen dat de kassiere een persoon te veel had afgerekend. Toch 22 euro te veel. Dus wij naar de receptie. Nou al snel bleek de receptie van Toverland helemaal niet zo klantvriendelijk te zijn. We kregen meteen de les dat we de bon meteen met binnenkomst hadden moeten controleren! Het was niet hun fout, maar het was onze fout. Nou ik kan je vertellen met 3 kids, wordt dat soms weleens vergeten. We werden zeer onaangenaam verrast door alle uitspraken en uitleg die we kregen over hoevaak mensen onterecht op deze manier geld komen terug halen. WTF? Dus ik vraag nog aan de mevrouw van de receptie geloofd u ons niet? Misschien moet u maar eens de gemaakte foto's laten zien, ieder normaal mens kan wel bedenken dat we niet iemand op de foto's hebben verstopt. Nee we voelden ons helemaal niet aardig behandeld. Uiteindelijk hebben we van de mevrouw de 22 euro terug gekregen met de opmerking 'Normaal gesproken doen we dit niet'. Ik vraag haar nog even wat de bedoeling is van die ondertoon. De mevrouw zegt tegen ons: 'Voor deze ene keer betalen we het terug'. Ik val van de ene verbazing naar de andere. Zijn ze hier behekst, ofzo? Voor deze ene keer, is meteen voor ons de laatste keer. Wij gaan daar nooit meer naar toe. Achteraf snap ik het niet, waarom een klant zo onvriendelijk en discriminerend behandelen, terwijl ze het geld dan uiteindelijk toch hebben teruggegeven. Denken ze daar als je 1 persoon te veel betaald, en je komt dat na afloop tot de ondekking, dat je dit dan gewoon laat zitten, zo van ach een foutje kan gebeuren jullie moeten het maar controleren. Als we het niet terug hadden gekregen, dan zou de rechter hier wel raad mee weten, we kunnen immmers aantonen dat we daar met 3 kids en 2 volwassen wearen. Nee, ik kan niet begrijpen dat Toverland in de top 10 van beste parken staat. Voor ons was de dag geeindigd met een flinke afdomper die we nooit meer mee willen maken. Wij komen ons hele leven in de Efteling, en daar worden geschillen wel goed opgelost. Bij de Efteling krijg je wel een fatsoenlijk entree bewijs, in plaats van een onduidelijke kassa bon.
Beoordeling gegeven door Djay.