Verschikkelijk
Bezoekdatum 2-11-2023 (geschreven op 15 december 2023)
met een groep
Onze reservering omvatte de trouwlocatie op 3 november en huisjes van 2 tot 5 november om een 50 jaar trouw jubileum te vieren. Bij aankomst op 2 november hebben we de fietsverhuur geannuleerd bij de receptie. Hoewel de receptioniste zei dit al te hebben gedaan vanwege het slechte weer, ontvingen we later toch een kassabon voor betaling. De huisjes vertoonden bij binnenkomst in twee ervan een zware rioollucht, en onder de bedden was het niet schoon. In een ander huisje ontbrak toiletpapier, waarbij men slechts enkele velletjes kon aanbieden. Het verwarmingssysteem was verwarrend: aanvankelijk te warm en vervolgens niet functionerend. Ook deed de sauna in het huisje het niet. Op de eerste verdieping voor het trouwdiner was geen personeel aanwezig om de tafels en stoelen te arrangeren. De opstelling was ongeïnspireerd, sommige stoelen waren kapot en vies. Zowel bij de feest- als receptielocaties op de begane grond was een rioollucht aanwezig en ontbrak personeel. Tijdens het diner ontdekten we per toeval dat het dessertbuffet, dat we hadden besteld, was vergeten. Als 'compensatie' werden half gesmolten soorten ijs haastig geserveerd. Op 4 november hadden we de bowlingbanen afgehuurd, maar het duurde lang voordat deze werden voorzien van de namen van de spelers. De bediening van drankjes en snacks was slecht vanwege een falend digitaal systeem. Bovendien heeft een lid van ons bezoek meerdere keren op en neer moeten lopen met een dienblad met daarop de bestelde drankjes. Het diner in Juliana's restaurant was teleurstellend: bestellingen werden vergeten, de kwaliteit van het eten was matig en het dessert werd niet aangeboden, zelfs niet na verzoeken aan het personeel. Na afloop hebben we ook nog contact gezocht met de locatie maar er werd geen klantenservice nog begrip getoond. We zijn erg teleurgesteld in ons verblijf en raden iedereen AF om hier naartoe te gaan…
Beoordeling gegeven door Yannai.