Geen prettige ervaring
- Prijs/kwaliteit verhouding: 3
- Personeel: 2
- Service: 2
- Hygiëne: 5
- Omgeving: 6
Bezoekdatum 2 oktober 2024 (geschreven op 4 oktober 2024)
met partner
Bij de kassa werden onze 2 vriendenloterij kaarten gescand, ons werd medegedeeld dat de kaarten niet geldig zijn er werd aangeven saldo is niet toereikend. Ik dacht dit is een grap. We moesten maar bellen met vriendenloterij, het lag niet aan het museum maar aan vriendenloterij. Heb dus ook nog gebeld, medewerker stond me vriendelijk te woord en zei jullie kaarten zijn Gewoon geldig en actief. Medewerker van Schokland praatte er dwars door heen en zei voortdurend ligt niet aan ons jullie handelen dit niet goed af. Vond dit zeer onprettig. Uiteindelijk kregen we 2 nieuwe kaart nummers, ook deze werkten niet aan de kassa. Toen zei de medewerker van Schokland ik maak een mooi prijsje van 8 euro. Mijn antwoord ben er klaar mee tot ziens. Kaarten hadden we een week daarvoor nog gewoon gebruikt. Uiteindelijk mochten we toch naar binnen. Ze mogen wel wat doen aan de klant vriendelijkheid. De volgende dag zijn we naar Harderwijk geweest museum Marius van Dokkum en wat denk je kaart worden gescandeerd en ze doen gewoon. Hoe dan. Nee lag absoluut niet aan museum Schokland ieder weldenkend mens weet toch dat er geen saldo staat op een vriendenloterijkaart. Mij zien ze daar in iedergeval nooit weer. Vond de prijs voor het museum ook veel te hoog. Kwantiteit kwaliteit. compliment voor het restaurant Medewerkers waren zeer vriendelijk en we hebben heerlijk gegeten.
Beoordeling gegeven door Yvonne Nijland.