Wat een afgang.
- Prijs/kwaliteit verhouding: 1
- Personeel: 1
- Service: 1
- Hygiëne: 1
- Omgeving: 4
Bezoekdatum 11 september (geschreven op 26 september 2024)
met partner
Wat een afgang. Eerst al de verkeerde slagboom. Daar zit een chagrijnige man in het hokje die je nieteens aankijkt en als je dan om hulp vraagt word je aangekeken alsof de beste man water zag branden. Die kon vervolgens nog net blaffen dat inchecken bij de andere slagboom was. Heerlijk warm welkom. Daarna kwam het inchecken. De medewerkster was bezig met ons inchecken toen ze gebeld werd door een collega. Midden in het gesprek neemt ze gewoon de telefoon op en gaat ze heel iets anders regelen terwijl wij moeten wachten. Dan komt er nog een collega aan, dus je zou denken dat die dan ons komt helpen, maar nee die begon ook tegen die medewerkster te praten, die dus al aan de telefoon bezig was én met ons inchecken zonder ons een blik waardig te gunnen. Vervolgens proberen wij ons huisje (cowboy cottage) te zoeken wat vrij onduidelijk aangegeven staat. En kunnen wij met net aan remmen voor een medewerker die op de scooter zonder helm komt aanscheuren alsof hij Max Verstappen is. Wij kwamen van rechts en konden maar net aan remmen. Hij moest ook remmen maar omdat hij zo hard reed en het natte weer ging hij onderuit. Wij hebben geprobeerd eerste hulp te verlenen maar er was vrij snel een collega bij die ons letterlijk begon weg te blaffen en geen hulp wilde of wist wat vriendelijk zijn is. Lekker veilig wetende dat daar ook kindjes rennen. En de beste man was van de beveiliging nog wel. Vervolgens komen wij bij het huisje aan en dat was echt om te janken. Alles plakte en was vies. De hele badkamer zat vol met schimmel. En er stonden schoonmaakspullen midden in de slaapkamer. Lekker vakantie gevoel. Toen zijn wij nog met een rotgevoel het park op gegaan omdat wij er al geen zin meer in hadden. Daar was ook bijna de helft van alles dicht en het personeel was uiterst onvriendelijk en verveeld. Toen besloten om niet te blijven en maar uit te checken zonder te blijven slapen. Bij het uitchecken was er ook nauwelijks interesse over het waarom of het eventueel zoeken naar oplossing. Wij komen hier nooit meer. Uiteindelijk contact gehad met de klantenservice maar deze zijn niet bereid tot (een deel) van geld teruggave. Wel een korting op een volgend verblijf of 2 gratis kaarten, alsof we nu nog een keer heen zouden willen. Ik had gewild dat ik eerder recensies had gelezen, dan had ik namelijk nooit geboekt. Als schimmel, onvriendelijk, onverantwoordelijk en ongeinteresseerd personeel je ding zijn zou ik hier zeker boeken en anders kun je je zuurverdiende centen beter ergens anders uitgeven.
Beoordeling gegeven door Martine.