Beoordelingen De Bijenkorf Rotterdam

terrible service

11111

Bezoekdatum 21-12-2014 (geschreven op 3 januari 2015)

alleenreizend

Never order online from this store. Customer service is terrible. You will have to stay ages is a queue and will be treated badly as if they just want to get rid of client as soon as possible. If the website promise to include a present to your order it will never be done even if the presents are in stock weeks after our order. They will use it to attract new buyers but you will never receive what was promised. My worse department store shopping experience.

Beoordeling gegeven door Cath.

Waarom deze teleurstelling

Cijfer 6 van 10 punten.6666

Bezoekdatum 2 november jl. (geschreven op 16 november 2010)

Ik ben al meer dan 40 jaar een zeer tevreden klant van de Bijenkorf te Rotterdam/Amsterdam, daarom geef ik niet lager dan het cijfer 6, ondanks onder vermelde teleurstelling; Dinsdag 19 oktober jl. ben ik bij de Bijenkorf R'dam afdeling Tommy H. zie een leuke blouse maar helaas niet meer in mijn maat, de aardige verkoopster biedt aan te informeren bij andere filialen en ja hoor in Groningen en Utrecht is de blouse wel in voorraad. Ik zal gebeld worden zodra hij binnen is. Na 14 dgn. geen belletje., dus ga ik op dinsdag 2 november jl. even langs . weer een vriendelijke verkoopster die mij te woord stond en ging ook zij gaat informeren.Gelukking was de blouse nog in Groningen en Utrecht in voorraad. Jammer dat het de eerste keer fout was gegaan, maar dat kan gebeuren. Maar nu ben ik weer 14 dagen verder en nog steeds geen telefoontje ontvangen. Dit vind ik erg vervelend en niet correct.

Beoordeling gegeven door Kriesels.