Beoordelingen Stal Jacobs

Slecht!!!

11111

Bezoekdatum 01/02/2024 (geschreven op 5 april 2024)

met vrienden

Afgelopen weekend een happen en stappen rit gedaan bij dit bedrijf. Een leuk idee echter blijft het daarbij. We zouden met drie meiden gaan maar helaas moest 1 van ons de rit annuleren vanwege het plotseling overlijden van haar oma. We hebben gebeld naar het bedrijf in de hoop dat ze ons tegemoet zouden komen maar kregen ons geld niet terug omdat het niet voor 25 maart was ( de uiterste datum van uitschrijving) hier schrokken wij van. Of wij in de hand hebben dat haar oma komt te overlijden???? Aangezien het heel veel geld was ( 160 euro) hebben we toch de rit gedaan in de hoop dat het het geld waard was… Maar dit zijn de punten die ons opvielen tijdens de rit: -we kregen een projectpaard. ( wie laat nu een onbekende op een paard rijden die je nog vers als project ziet en dus niet genoeg aangesterkt is( tevens verleasen hun het paard aan anderen terwijl het paard nog mager is en nogmaals een “project “ is. -er was geen goede communicatie over starten van de rit : Paardenmeisjes stuurde ons weg maar eenmaal daar werden we weer terug gestuurd. -de rit zal anderhalf uur duren is ons verteld door een medewerker maar duurde 3 uur vanwege het verdwalen door geen goede coördinaties. -we kregen cijfers mee en we moesten maar op paaltjes kijken die een aantal cm’s groot is. Tevens werd er niet verteld hoe die bordjes eruit zien en dat je er in het begin twee dezelfde cijfers op staat dus welke je dan moet volgen. -bij een aantal punten kreeg je een hapje en wat je kreeg was lachwekkend : een bonbonnetje die de grootte heeft van een 20 cent muntje Twee komkommer schijfjes met een klein stukje ham. Een koude gehaktbal en een mini wrapje. -niemand wist ons te vertellen waar we heen moesten bij de punten. Alle mensen tijdens de rit die we tegen kwamen waren ook allemaal verdwaald.. - einde van de rit stonden de bedoelde cijfers niet eens op het paaltje dus zijn we uit eigen inzicht gereden. -einde van de rit kregen we een droge muffin. Al met al een hele slechte ervaring. En zeker dat een onderneming geen begrip heeft voor het overlijden van de oma. De onderneming wil alleen maar geld vangen en geeft geen ruk om zijn klanten. De klanten service geeft ook duidelijk aan dat het hun niet boeit of ze wel of niet een slechte recensie krijgen want ze hebben mooi bij elkaar 240 euro ontvangen. Als je denkt om hier een rit te gaan doen zou ik er voor zorgen dat niemand overlijdt van Hé je krijgt je geld toch lekker niet terug!

Beoordeling gegeven door Emma.