2
Bezoekdatum 5-10-2022 (geschreven op 5 oktober 2022)
met oudere kinderen
Vandaag wilde mijn dochter mij verrassen met koffie, gebak en een 2-gangen menu die zij via een social deal had geboekt. Ze kwam er vanmorgen pas achter dat ze geen bevestiging had ontvangen voor akkoord en telefonisch kreeg ze geen gehoor. Aangezien we dit ‘uitje’ al gepland hadden en we er vrij voor houden gevraagd gingen we toch. Bij aankomst en het verhaal verteld te hebben, zei de dame dat ze het na ging vragen. Ze kwam terug en ze zei dat het niet kon, omdat het volgeboekt was. We vroegen of we dan wel wat konden drinken. Dat kon wel, toen we het restaurant binnen kwamen was er niemand, een half uur later kwamen er 5 of 6 dames binnen die zo leek ook een social deal hadden. Mijn dochter had een latte die smaakte naar een schoonmaakmiddel en na 10 minuten genegeerd te zijn, stond ze op en vroeg ze, mevrouw, mevrouw. Deze serveerster keek letterlijk langs haar heen. Gelukkig kreeg ze het eindelijk voor elkaar dat de dame haar een nieuwe latte gaf, geen excuus of verontschuldiging. Mijn dochter voelde zich rot om het te melden. Gedurende de tijd dat we er zaten kwamen er geen gasten bij. Wat een onvriendelijke bediening! Als je geen social deal gasten wil ontvangen, moet je ook geen deals aanbieden. Voor 2 latte’s, appelgebak en krentewegge betaalden we € 14,70.
Beoordeling gegeven door Esther.