Klantvriendelijk beleid is 0.0
- Prijs/kwaliteit verhouding: 2
- Personeel: 1
- Service: 1
- Hygiëne: 2
- Omgeving: 2
Bezoekdatum 11-11-2024 (geschreven op 12 november 2024)
met partner
Bij bezoek aan SpaWeesp als een crimineel behandeld. Beetje lang verhaal, maar belangrijk voor iedereen om goed beeld te krijgen van dit bedrijf. Bij de boeking had ik in de tijd een wijziging willen aanbrengen. Maar dat was niet meteen op de site mogelijk. Ik moest op de mail van hun wachten. Maar die mail kwam nooit. Terwijl ik op dezelfde dag over de boekingstijd moest beslissen en afhandelen. Ze hebben geen telefoonnummer om ze te bereiken. Dus moest ik persoonlijk naar de locatie rijden om tijd van de boeking te laten wijzigen. En dat koste mij al twee uur de tijd van mijn dag. Toen ik thuis was, zag ik dat de medewerkster had de tijd wel goed gezet, maar de datum weer verkeerd gezet. Moest ik toen weer naar de locatie rijden en nog eens twee uren van mijn dag kwijt zijn. De medewerkster aan de balie wist niet eens hoe de datum gewijzigd is. Ze wist ook niet wat de oorspronkelijke datum was. Terwijl ze kon wel de boeking zien. Dus een waardeloos systeem een onkundige medewerkster achter te balie. Ik had haar gevraagd of ik met een leidinggevende kon spreken over mijn klacht. Maar dat was niet mogelijk. Ik moest de klacht via de website indienen. Maar op hun website is er geen klachten indien mogelijkheid eens. Door mijn halve dag verlies door hun schuld, en hun onwil om naar de klacht te luisteren en te oplossen, was ik natuurlijk gefrustreerd, en in mijn stem was wat boosheid. Maar dan bij het feitelijk bezoek aan SpaWeesp ben ik bij de balie staande gehouden. En mij medegedeeld dat ik op de zwarte lijst sta, omdat ik tegen hun medewerkster geschreeuwd had. Wat niet waar was. Door hun klantonvriendelijke en onkundige behandeling was er in mijn stem natuurlijk boosheid. Maar absoluut geen agressief geschreeuw of dergelijk. Ze wilden mij laten beloven dat ik netjes zou gedragen, tegen niemand zou schreeuwen, en luisteren wat ze zeggen, dan zouden ze mij een keertje voor de proef uit de zwarte lijst kunnen halen. Dit soort klachtenafhandeling zag ik ECHT niet aankomen, die precies 180° omgekeerd was dan een klantvriendelijke klachtenafhandeling. In ieder geval ik moest op mijn tong bijten en met die beloofde binnen gaan. Omdat mijn vriendin ook bij was. Maar eens binnen, een beveiliger liep keer op keer achter ons aan. Alsof we een stelletje criminelen waren. In het kort dus: Klantvriendelijkheidsbeleid van SpaWeesp is om te KOTSEN.
Beoordeling gegeven door S.M. Nawaz.