Beoordelingen SpaWeesp

Klantvriendelijk beleid is 0.0

11111
  • Prijs/kwaliteit verhouding: 2
  • Personeel: 1
  • Service: 1
  • Hygiëne: 2
  • Omgeving: 2

Bezoekdatum 11-11-2024 (geschreven op 12 november 2024)

met partner

Bij bezoek aan SpaWeesp als een crimineel behandeld. Beetje lang verhaal, maar belangrijk voor iedereen om goed beeld te krijgen van dit bedrijf. Bij de boeking had ik in de tijd een wijziging willen aanbrengen. Maar dat was niet meteen op de site mogelijk. Ik moest op de mail van hun wachten. Maar die mail kwam nooit. Terwijl ik op dezelfde dag over de boekingstijd moest beslissen en afhandelen. Ze hebben geen telefoonnummer om ze te bereiken. Dus moest ik persoonlijk naar de locatie rijden om tijd van de boeking te laten wijzigen. En dat koste mij al twee uur de tijd van mijn dag. Toen ik thuis was, zag ik dat de medewerkster had de tijd wel goed gezet, maar de datum weer verkeerd gezet. Moest ik toen weer naar de locatie rijden en nog eens twee uren van mijn dag kwijt zijn. De medewerkster aan de balie wist niet eens hoe de datum gewijzigd is. Ze wist ook niet wat de oorspronkelijke datum was. Terwijl ze kon wel de boeking zien. Dus een waardeloos systeem een onkundige medewerkster achter te balie. Ik had haar gevraagd of ik met een leidinggevende kon spreken over mijn klacht. Maar dat was niet mogelijk. Ik moest de klacht via de website indienen. Maar op hun website is er geen klachten indien mogelijkheid eens. Door mijn halve dag verlies door hun schuld, en hun onwil om naar de klacht te luisteren en te oplossen, was ik natuurlijk gefrustreerd, en in mijn stem was wat boosheid. Maar dan bij het feitelijk bezoek aan SpaWeesp ben ik bij de balie staande gehouden. En mij medegedeeld dat ik op de zwarte lijst sta, omdat ik tegen hun medewerkster geschreeuwd had. Wat niet waar was. Door hun klantonvriendelijke en onkundige behandeling was er in mijn stem natuurlijk boosheid. Maar absoluut geen agressief geschreeuw of dergelijk. Ze wilden mij laten beloven dat ik netjes zou gedragen, tegen niemand zou schreeuwen, en luisteren wat ze zeggen, dan zouden ze mij een keertje voor de proef uit de zwarte lijst kunnen halen. Dit soort klachtenafhandeling zag ik ECHT niet aankomen, die precies 180° omgekeerd was dan een klantvriendelijke klachtenafhandeling. In ieder geval ik moest op mijn tong bijten en met die beloofde binnen gaan. Omdat mijn vriendin ook bij was. Maar eens binnen, een beveiliger liep keer op keer achter ons aan. Alsof we een stelletje criminelen waren. In het kort dus: Klantvriendelijkheidsbeleid van SpaWeesp is om te KOTSEN.

Beoordeling gegeven door S.M. Nawaz.

Zeer SLECHTE Administratie en Bereikbaarheid.

Cijfer 2 van 10 punten.2222
  • Prijs/kwaliteit verhouding: 3
  • Personeel: 2
  • Service: 1
  • Hygiëne: 3
  • Omgeving: 3

Bezoekdatum 21-10-2024 (geschreven op 22 oktober 2024)

met partner

Zeer SLECHTE Administratie en Bereikbaarheid. Een waslijst van klachten over SpaWeesp. Ze hebben geen contact gegevens voor klachtenafhandeling, en ook geen telefoonnummer. Dus dan maar hier. 1- Geen telefoonnummer bekend voor persoonlijke contact. 2- Geen formulier voor klachten. 3- Geen antwoord op de mails als iets niet goed gaat, of een wijziging moet plaatsvinden. 4- Voor een wijziging voor de dag, tijd of wat dan ook, moet je persoonlijk naar de vestiging gaan. Omdat er geen telefoonnummer is, en contactformulier wordt niet beantwoordt. 5- Geen goede administratie. Bij de balie weten ze niet eens wat de reservering inhoudt. Terwijl in de mail ontvang ik degelijk een PDF-document met alle informatie erin. En ze zijn niet eens klantvriendelijk genoeg om de klant te compenseren voor het hele gedoe van hun waanbeheer en tijd en energieverlies van de klant. 6- Op de korting bon schrijven ze dat op twee locaties een toeslag voor badkleding dag wordt berekend. Maar ze berekenen toch alsnog toeslag ook op ander locaties, bijvoorbeeld bij SpaWeesp. 7- In de stoomkamers slecht vloer, waar diep plassen van water blijven staan. Kortom, Niet waard voor je geld.

Beoordeling gegeven door S.M. Nawaz.

Zo ga Jennie met klanten om !!!

Cijfer 4 van 10 punten.4444

Bezoekdatum 13-08-2025 (geschreven op 21 augustus 2024)

met vrienden

Dagje sauna Weesp gepland in augustus, helaas door ziekte moeten afzeggen via contact formulier (is waarschijnlijk verkeerd gegaan !! Maar heb later via het zelfde account toch contact gehad 3 keer zelfs en er is totaal geen spelt tussen te krijgen staat in de regelementen dat als er eenmaal is geboekt en betaald dan wordt er niet zomaar retour betaald, nee niet zomaar er is 3 keer een verzoek en uitleg gegeven waarom !!! Kom in verschil sauna s , maar dit had een kennismaking kunnen zijn nou dat was het ? Geld gereserveerd op mijn account , maar ik kom hier niet meer de sauna vriendin woont er niet meer Geld weg en vertrouwen in deze sauna 0.0

Beoordeling gegeven door Roel Herfkens.

Niet goed

Cijfer 3 van 10 punten.3333

Bezoekdatum 5 maart 2024 (geschreven op 5 maart 2024)

met vrienden

Water buitenzwembad te koud , binnen enkele vloeren glad, gevaarlijk ,er was al iemand gevallen hoorden we. De persoon die de opgieting deed vond het grappig water over de mensen te gooien, mijn handdoek waar ik de gele dag mee moest doen was aardig nat geworden, ook bij het naar buiten gaan deed hij dit weer. Niet fijn. Restaurant, nauwelijks personeel, we waren er 13.10 ,duurde lang voordat de bediening kwam en toen we zeiden om 14.00 hebben we een klankschaal sessie kunnen we als we nu bestellen optijd eten. Hij zei ,dat wordt erg krap ,uiteindelijk dus geen lunch. Veel te duur ook 16 euro voor een sandwich. Wij waren niet heel positief over het geheel.

Beoordeling gegeven door M.Visser.

Slecht

Cijfer 3 van 10 punten.3333

Bezoekdatum 19-02-2024 (geschreven op 19 februari 2024)

met vrienden

Veel te druk. Kleedruimte te klein. Zwembad water te koud. Te weinig douches. Patat in het restaurant niet gaar. Was echt een teleurstelling dit avondje uit.

Beoordeling gegeven door van Barlingen .

Verbetering mogelijk in deze sauna!

Cijfer 4 van 10 punten.4444

Bezoekdatum 19-01-24 (geschreven op 24 januari 2024)

met partner

Er zijn voldoende sauna faciliteiten, echter zijn de smalle gangetjes een soort doorstroom van mieren(mensen) die ze naar de sauna’s op en neer begeven. Erg krap en weinig mogelijkheid om uit te rusten/ligbedden. Alleen boven een paar bedden wat echt te weinig is voor zoveel mensen die er rond lopen. Boven straalt ronduit troosteloosheid uit en het is donker. Verder Weinig douche ruimtes met keuze tot warm/koud instellingen. Mensen gaan regelrecht het dompelbad in met bezweet lichaam. Het restaurant is een grote aanfluiting - jonge ongeïnteresseerde bediening. Tafels niet afgeruimd en worden tussentijds niet schoongemaakt. Heel lang wachten op bestellingen op te nemen, ze hangen achter de bar en kijken niet rond en kan geen lach vanaf! Hier kan echt verbetering plaats vinden qua hygiëne en gastvrijheid!

Beoordeling gegeven door Anoniem .

Geen Reactie

Cijfer 2 van 10 punten.2222

Bezoekdatum 3 Januari 2024 (geschreven op 11 januari 2024)

met partner

Ik weet niet goed waar ik mijn ongenoegen het beste kan uiten over mijn ervaring bij spa weesp, aangezien ze geen telefoonnummer hebben en niet reageren op mijn ingevulde contact formulieren online..., dus dan maar hier. Op woensdag 3 januari was ik daar en is mijn badjas zoekgeraakt, vermoedelijk per ongeluk door iemand anders meegenomen. Ik heb daar ter plaatse melding van gemaakt en ik zou daarover terugkoppeling krijgen. Er zou toch een badjas over moeten blijven aan het einde van de dag, zou je denken... Niets meer gehoord en ook op mijn pogingen daarna krijg ik geen reactie. Heel heel teleurstellend! Ik had echt op meer service gehoopt maar dat is blijkbaar te veel gevraagd.

Beoordeling gegeven door Jennifer Woering-Hasel .

Tja.

Cijfer 3 van 10 punten.3333

Bezoekdatum 20-9-2023 (geschreven op 22 september 2023)

met partner

Voldoende faciliteiten, modern en sfeervol ingericht. Echter, er zijn behoorlijk wat kanttekeningen. Het aantal douches is te weinig, de doucheruimte is überhaupt te krap. De dompelbaden baden zijn te ondiep, buiten ontbreekt een dompelbad. Binnen is het soms gevaarlijk glad en het is er donker. De infrarood sauna was deels kapot, stond nergens aangegeven. De opgieting was de eerste x prima, de 2de x rampzalig. Sirenes bij aanvang (dat was voor de show), een hoog en alles behalve rustgevend geluid. Toen er iets van werd gezegd werd de betreffende man eerder te kakken gezet dan serieus gehoord. Gasten werden nat gesproeid en later werd er wederom rijkelijk met water gestrooid. Het was een natte bende.! En dan het personeel. Van gastvrij tot ronduit onbeschoft. Jammer hoor. Handdoeken mogen blijkbaar ook mee het restaurant in, nogal onhygiënisch. Horecaprijzen zijn niet meer in verhouding. Geen fonteintjes om de eerste dorst te lessen. Ook het ontbreken van föhns is niet helpend, dus met nat haar naar huis. Deze sauna heeft alles in zich om een fijne plek te zijn. Ik hoop dat de eigenaar de reviews serieus neemt.

Beoordeling gegeven door Marjolein .

Vreselijk

11111

Bezoekdatum 19-04-2023 (geschreven op 19 april 2023)

met vrienden

Zeer slechte ervaring. We waren gestart met een kopje thee met bevroren appeltaart. Om 11.50 uur ruim een uur gewacht op onze lunch wat niet kwam en waarvan we 3x vroegen waar het bleef. 6x kwamen ze opnieuw vragen wat we besteld hadden Inmiddels moesten we naar de opgieting zonder eten. We moesten een melding maken bij de receptie, deze zouden met een oplossing komen . Er was een filmploeg voor hun promo filmpje waardoor we een koude opgieting kregen omdat de sauna later aanging. Daarna opnieuw proberen wat te eten. We kregen een koude omelet en koude kroketten. Alles weer terug naar de keuken. Ons dagje uit wel heel erg verpest en om bij de receptie een grote mond te krijgen. Het eten stond er dubbel op. We moesten blij zijn dat ze ons korting gaf want eigenlijk moesten we 2x kroket en 2x uitsmijter gaan betalen. Korting??? We hebben dat niet gegeten. Zuchtend en als vervelende gasten werden we behandeld. Geen excuus geen oplossing. Ik zal als promo dit bericht delen op ieder platform. Dag ontspannen dagje

Beoordeling gegeven door Jolanda .

Drama

11111

Bezoekdatum 4-1-2023 (geschreven op 4 januari 2023)

met vrienden

Veel te druk, koude sauna's/douches. Om om te kunnen boeken moest je binnen 30 minuten weer bij de receptie zijn. We zijn nog even terug geweest bij de receptie voor slippers en toen naar het restaurant voor een smoothie waar we lang op moesten wachten. Toen de smoothie op was waren die 30 minuten al ruimschoots om natuurlijk. Vervolgens kwamen we in een veel te volle sauna waar de douches koud waren, het bad en sommige sauna's ook. Meerder gasten zijn om deze reden vertrokken. Toen we vervolgens besloten om te gaan, waren we te laat want de 30 minuten waren al om. Na een lang gesprek mochten we uiteindelijk omboeken. Wel 12 euro per persoon bijbetalen bij het volgende bezoek dan. Want ze kon alleen de volle prijs van 44 nogwat in de computer kwijt, niet de 37 nogwat van een andere aanbieding. Wij hebben niet omgeboekt, en bijna 100 euro betaald voor 15 minuten te koude sauna, 2 smoothies en 1 paar slippers. Ik zet nooit meer voet in deze sauna.

Beoordeling gegeven door Bianca .

Tegenvaller

Cijfer 5 van 10 punten.5555

Bezoekdatum 12-12-2022 (geschreven op 19 december 2021)

met partner

Geen toezicht op handhaving coronamaatregelen. Veel te druk, waardoor lange wachttijd bij de sauna s Onveilige situaties hierdoor.

Beoordeling gegeven door Afra.

Vreselijk

11111

Bezoekdatum 31-10-2021 (geschreven op 6 november 2021)

met vrienden

€15 teveel afgerekend door hun schuld, absoluut geen contact mogelijk met de klantenservice. Ik was mijn badjas vergeten, niet mogelijk om contact met ze te krijgen, ik een half uur erheen gereden voor Jan met de korte achternaam want de badjas is niet gevonden. Receptie verkondigde doodleuk dat ik moest wachten op bericht van de klantenservice om mijn geld terug te krijgen. Ik vertelde dat ik al een week bezig ben maar 0 gehoor krijg. Interesseerde ze niets, ik moet gewoon wachten. Met stomheid geslagen dat een bedrijf in 2021 nog zó onprofessioneel kan zijn. Bespaar jezelf een dag vol irritatie en boek lekker bij een andere Spa!

Beoordeling gegeven door Dewy .

Drama sauna

11111

Bezoekdatum 16 augustus 2021 (geschreven op 18 augustus 2021)

met vrienden

Drama afgelopen maandag. Veel te veel saunagangers, alles vol, lang wachten voor je een sauna in kon en als je dan eindelijk in de sauna zat, dan kwamen er veel te veel mensen binnen. Totaal geen toezicht. De handgel dispensers waren leeg. I.h.k v Corona zeer onveilige situaties, 1,5 m afstand is onmogelijk. Het kosteloze opgietritueel vond eenmalig plaats om 14 30 uur en was slechts voor 8 personen, volslagen idioot. De betaalde versies waren om 11.00 uur al volgeboekt. Nooit meer SpaWeesp voor mij.

Beoordeling gegeven door Esther.

Zeer slecht

11111

Bezoekdatum 27 september 2020 (geschreven op 8 oktober 2020)

met partner

Uiteraard met alle begrip voor de Corona maatregelen naar deze sauna gegaan. We hebben een uur rondgelopen in de hoop een keer een sauna tegen te komen waar in elk geval 1 persoon in plaats kunnen nemen. Eindelijk 1 gevonden en toen moesten we na 5 min vetrekken omdat er een ritueel was. Na 15 minuten wederom zoeken naar een plekje waren we het zat en zijn we naar de receptie gegaan om de entree terug te vragen. Hier mochten zij zelf niet over beslissen en moest via de website. Uiteraard vonden ze het erg vervelend, maar geven ze zeker geen vergoeding op welke manier dan ook. In de Corona periode meerdere sauna's bezocht, maar deze beschikbaarheid en service heb ik nog nooit meegemaakt.

Beoordeling gegeven door Sophia.

Slecht

11111

Bezoekdatum Januari (geschreven op 9 februari 2020)

met oudere kinderen

Wat een slechte sauna! Ga regelmatig naar de sauna,maar deze gaat het niet meer worden. In de rij moeten staan om binnen te komen. Sommige sauna waren dicht. Bediening slecht. Werklui wat er rondliep. Receptie niet echt aardig. Gewoon een ramp en stamp vol saunaM

Beoordeling gegeven door Sonja.

zeer klant onvriendelijk

11111

Bezoekdatum 12-11-2019 (geschreven op 13 november 2019)

gezin

Ik had voor mijn dochter en mij een dagje sauna gereserveerd. Kosten 43 euro. Helaas moesten we door ziekte deze boeking annuleren. Kregen een mail terug dat we konden om boeken maar dan wederom reserveringskosten van 2x 4.95 euro moesten betalen. Schandalig! Ik kom al 20 jaar in verschillende sauna in Nederland maar heb dit nog nooit meegemaakt. Reserveer niet bij deze sauna want als je ziek wordt o.i.d. dan kan je niet annuleren en ben je je geld gewoon kwijt! Ik noem dit een verkapte vorm van diefstal, klantonvriendelijk! Telefonisch is men niet bereikbaar ook zoiets raars!

Beoordeling gegeven door margreet.

Slecht!

11111

Bezoekdatum 27-10-2019 (geschreven op 1 november 2019)

met vrienden

hele slechte keten en service. de serveerster uit het restaurant doet de seizoen shinshiro behandeling. Betaald voor 50 minuten, maar na 40 minuten stond ik alweer buiten. Hierna belandde ik op de huisartsenpost met een beknelde spier in mijn nek/schouders. Met enorme hoofdpijn en het niet kunnen uitoefenen van mijn eigen werkzaamheden als gevolg. Al de hele week probeer ik contact te krijgen om deze klacht bespreekbaar te maken. Na eerst een paar dagen te zijn genegeerd, geven zij nu aan niks te doen met mijn klacht en mij hier niet mee kunnen helpen. Nu zit ik door de peperdure 'massage' door een serveerster aan fysiotherapie vast en kan ik niet meer mijn werkzaamheden uitvoeren. Slecht, ronduit schande voor de grote keten!

Beoordeling gegeven door Chantal.

Rude service

11111

Bezoekdatum 18-02-2019 (geschreven op 28 maart 2019)

met vrienden

Had a horrible experience with SpaWeesp more than a month ago. Booked massage for me and my friend for extra EUR 140 (pre-paid!) and never got it. They informed me about cancellation at the reception, I felt sooo confused in front of my friends.. They promised me a refund within 4 weeks (sic!), and they missed that deadline! Instead of an evening for relaxing, what I got now is tons of emails and phone calls trying to at least get my money back. Know what, SpaWeesp? I bet I deserve a double pay on this, it's the worst customer service I've seen in years! P. S. Today it's almost 6 weeks since that day, and still no money on my account. I was definitely not leaving EUR 140 as a tip for the kind of treatment I was offered.

Beoordeling gegeven door Ekaterina.

kan beter

Cijfer 5 van 10 punten.5555

Bezoekdatum 21-11-2018 (geschreven op 21 november 2018)

alleenreizend

Dacht gezellig een dagje met een gekregen bon gratis naar de sauna te gaan, bleek ik toch zomaar 5,95 boekingskosten te moeten betalen, heel vaag allemaal en voor wat? Om te kunnen boeken???!!! Ik denk niet dat als je zonder zo'n bon komt dit ook in rekening wordt gebracht. De faciliteiten in het complex waren prima, de tuin ook maar mistte wel duidelijke bewegwijzering en er waren geen waterfonteintjes, terwijl water drinken essentieel is bij het gebruik van sauna. Flesjes water waren wel te koop bij de receptie, dat dan weer wel.... jammer dat een bedrijf op deze manier zijn winst op wil schroeven....

Beoordeling gegeven door de Ridder.

Wat een ongelooflijke slechte sauna

11111

Bezoekdatum 27 juni 2018 samen met een vri (geschreven op 24 juli 2018)

met vrienden

Wat opvalt zijn vooral de goede reviews voor de overname en verbouwing. Maar nu is het erbarmelijk slecht gesteld. Ondoorgrondelijke boekingskosten op een gratis ticket van maar liefst € 5,95 p.p. Tijdens het reserveren en akkoord gaan kom je er achter dat zij boekingskosten in rekening kunnen brengen maar de hoogte daarvan merk je pas bij het afrekenen. Krappe kleedruimtes en lange wachtrijen buiten. In de zomer kan dat nog, maar wat als het regent of in de winter. Hier hebben zij werkelijk niets begrepen waar het bij klantvriendelijkheid en binding om gaat. Slechts 4 opgiet belevenissen, waarvan 2 nog extra betaald ook. Omdat wij al enig vermoeden hadden dat er achteraf extra boekingskosten in rekening gebracht zouden worden hebben wij besloten geen extra cent in deze sauna te besteden en buiten hun deur te gaan eten. Ik wens ze veel succes en mag voor hun hopen dat er nog enig inzicht ontstaat naar alle slechte recenties.

Beoordeling gegeven door Meijer.

een geweldige sauna

Cijfer 10 van 10 punten.10101010

Bezoekdatum februari 2015 (geschreven op 4 februari 2015)

met vrienden

wat een geweldige sauna is dit! Bij de check in zeer vriendelijk ontvangen door de receptioniste. Je voelt je echt welkom als gast. Heerlijk ruim en gezellig. de Panoramasauna is helemaal vernieuwd en daar worden nu opgietingen gedaan. Buiten blijft de sneeuwcabine een unieke ervaring. Ook is er buiten nog een houtkachelcabine bijgekomen, ziet er mooi uit. In het restaurant kun je heerlijk eten. Zelf heb ik een broodje carpaccio en 's avonds een heerlijk stoofpotje. Mijn vriendin nam een broodje geitenkaas en saté. Alles heerlijk en vriendelijke bediening. Daarnaast heb ik mezelf nog verwend met een fijne gezichtsbehandeling en massage. Ik kom hier snel weer terug!

Beoordeling gegeven door Lara.