Bezoekdatum 25-10-2018 (geschreven op 28 oktober 2018)
met een groep
Alss ambassadrice van de Veluwe, in dit geval als Gids te paard op de Veluwe met gasten een dagtocht in het Park ondernomen.
Bij het huidige Parkrestaurant is zelfbediening niet meer mogelijk, dus is het met een gezelschap eten en drinken bij het restaurant onmogelijk gemaakt.
Een niet al te beste manier van reclame naar mijn gasten, aangezien die op deze wijze een volgende keer voor een bezoek aan het Park afhaken.
Eén personeelslid, waarschijnlijk een leidinggevende, spant de kroon. Hij loopt rond alsof iedere klant hem teveel is; weigert mijn verzoek om eventueel mee nemen van de consumpties koffie en chocolademelk en terug brengen van de lege kopjes met onstuitbare arrogantie en probeerde ons gezelschap voortdurend te negeren. Ik ben dus met alsnog met mijn gasten aan een tafel gaan zitten, met een oppas bij de paarden (geluk). Vervolgens duurt het meer dan 20 minuten voor er een dame van de bediening besmuikt lachend naar buiten komt, om de overige neergestreken gasten (ook al een tijd wachten) de bestelling op te nemen. Het is dat ze toch maar even (verlegen met de situatie) mijn kant uit kijkt en dus roep ik haar naar mijn tafel toe voor een bestelling. Deze werd dan toch gebracht, maar het lijkt helemaal nergens op!
Restaurant uitbater van Park de Hoge Veluwe: U heeft een dienstverlenend vakgebied gekozen. Zorg dan ook dat uw mensen hiernaar handelen! Tenslotte betalen de gasten van uw uitspanning uw salaris!!
Beoordeling gegeven door Nanda van Doorn.