Zeer teleurstellend slecht!
Bezoekdatum 21-10-2016 (geschreven op 22 oktober 2016)
gezin
Zeer lange wachttijden, (vrijdagavond, vanaf 17.30). Lange wachtrij. Vier personen in de keuken aan het werk. Slechte communicatie onderling. Personen voor ons gaven eten terug omdat eten lauw was. Vaak verkeerde bestellingen. Eten was matig en zeer prijzig! Zeer lang moeten wachten. Zeer klant onvriendelijk, er werd niet met repect omgegaan met het eten en al zeker niet met de klanten. Op verzoek twee maal een aardige medewerkster gevraagd om de manager te halen. Antwoord gekregen dat zij niet bij de pannekoeken vandaan kon. Dus geen respons vanuit de manager. Een blamage voor schiphol, ik schaam mij diep dat ik met mijn gezin hier naar binnen ben gestapt. Het was voor ons dan ook zeker de laatste keer. Ik hoop dat men direct iets gaat ondernemen naar aanleiding van deze beoordeling van dit restaurant.
Beoordeling gegeven door Schoorl.