Kom je voor stilte ga dan naar een andere sauna
Bezoekdatum Juli 2024 (geschreven op 10 augustus 2024)
alleenreizend
Ten eerste hoor je de hele dag het klapperen van een brug in de verte waar verkeer over rijd. Ook zijn de bedden veel en veel te zacht terwijl ik thuis zelf een zacht matras heb. Veel gratis opgietingen en andere leuke dingen zijn ook weg sinds vorig jaar. Maar ik werd schandalig te woord gestaan ivm de volgende klacht: Ik hoorde ‘s avonds uren lang tot 00:00 uur een afzuigend geluid alsof er in de kamer ernaast of erboven nog iemand onder de douche stond. Mijn licht in de badkamer was uit maar ik constateerde wel dat het afzuigsysteem nog aan stond. Met mijn oordoppen in hoorde ik het afzuigende/ zoemende geluid nog steeds. Een medewerker bij de receptie vertelde dat in de vernieuwde kamers een afzuigsysteem geplaatst die op alle kamers is aangesloten. Die kunnen ze niet handmatig uitzetten en gaat vanzelf uit als niemand het gebruikt op de kamer. Conclusie van mij is dat het niet uit gaat zolang iemand bv het licht laat branden in de badkamer. Ik kreeg een andere kamer ver van die andere kamer vandaan aangeboden maar daar hoorde ik het geluid nog harder. Er was inmiddels een leidinggevende bijgekomen en door haar werd ik schandalig te woord gestaan. Ze insinueerde zelfs dat het aan mij lag omdat er nog geen anderen hadden geklaagd over dit geluid. Waarschijnlijk ben ik de 1e omdat het een nieuw systeem is? Ik zei dat ik hier niet meer kon slapen en wilde mijn geld terug. Alles is sowieso schandalig duur geworden, vergeleken bij 1 jaar geleden. Ik betaalde nu 40,- per nacht extra omdat ik alleen in de kamer verbleef. Ze wilde een massage voor de dag erna niet terugbetalen. Ik stond erop en ze zei uiteindelijk dat ze de massage zou terugbetalen. Nadat ik later officieel een klacht had ingediend kwam eruit dat ze gelogen had en de massage niet was teruggeboekt. Ik kreeg bij de receptie ook niets op papier van haar want haar dienst zat erop en ze wilde naar huis. Ik zei vind je het normaal hoe jij tegen mij spreekt. Ze had geen enkel begrip of gevoelsreflectie voor mijn situatie. Ze zei vervolgens ook nog dat ik onmiddelijk het pand moest verlaten. Schandalig hoe deze vrouw een klacht behandeld. Die is niet geschikt voor haar functie en heeft duidelijk geen cursus gevolgd hoe om te gaan met een klacht.
Beoordeling gegeven door M van Dijk.