Klantonvriendelijk
Bezoekdatum 13 februari 2024 (geschreven op 3 april 2024)
met partner
Mijn vrouw had haar zonnebril in één van de winkels van Batavia outlet laten liggen. Gelukkig was die gevonden en er was toegezegd deze naar ons thuisadres op te sturen (wij wonen een eind uit de buurt). Helaas is deze verzending bij PostNL mislukt. Waarschijnlijk is het op de goedkoopst mogelijke ondeugdelijke wijze in een enveloppe als brievenbuspakketje verstuurd. In ieder geval wij hebben de zonnebril nooit ontvangen. De reactie van een medewerker van Batavia Outlet was jammer dan, pech gehad, wij hebben in ieder geval onze best gedaan, het is de schuld van PostNL. Fijne dag verder …. Dit gedrag vinden wij niet alleen teleurstellend, klantonvriendelijk en uiterst onprofessioneel. Dit verwacht je toch niet van zo’n bedrijf dat enige klasse wil uitstralen.
Beoordeling gegeven door Ad de Koning.